duminică, 14 februarie 2010

Daniela Scarlat
AUTOBIOGRAFIA
REPERE ÎN DOMENIUL DEZVOLTĂRII MELE CA UTILIZATOR AL COMPUTERULUI
Prima ocazie în care am luat contact cu un calculator, în mod indirect, a fost în timpul liceului, în anul 1997, când am văzut computerele (destul de primitive pe atunci) din laboratorul de informatică, unde nu aveau acces decât elevii de la clasele de matemetică-informatică, întrucât la vremea aceea informatica nu se preda în școli în mod obișnuit.
Ma târziu, în anul 2004 am avut ocazia să merg la o sală de internet publică și să îmi fac o adresă de e-mail, ajutată de o prietenă. În același an am intrat la facultate, unde am avut primul curs de informatică, la care, din păcate am dobândit doar câteva informații teoretice și prea puține deprinderi concrete cu privire la utilizarea computerului.
În 2005 mi-am cumpărat primul calculator, un desktop destul de puțin performant, pe care am învățat să scriu. Ulterior, l-a vândut și am achiziționat un Hp, cu caracteristici ceva mai bune și care mi-a fost de folos în redactarea lucrărilor de licență.
Anul acesta am cumpărat un laptop Toshiba cu procesor Pentium Dual-core, T4300, 2.10 GHz, 3.00 GB, cu sistem de operare Windows 7. Am avansat în ceea ce privește abilitatea de a utiliza computerul, pe care îl folosesc în activitatea mea de profesor, dar mai încă multe lucruri de învățat. Sper ca acest curs să mă ajute în dezvoltarea competențelor mele de utilizator.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu